Friday, January 11, 2008

Antivirus Percuma

Di sini saya nak berkongsi antivirus percuma dengan anda semua.
Inilah 2 antivirus jenis yang saya gunakan untuk komputer saya
iaitu avast dan avg.

Mungkin ada yang tak tau camne nak cari antivirus percuma nie.
Saya ada sediakan antivirus percuma dalam blog ini. Anda boleh
download hanya dengan sekali klik sahaja.

Jika anda masuk laman web antivirus, banyak page yang nak kena masuk
baru boleh mendownlod dan membazirkan masa.Untuk memudahkan anda,
cuma sekali klik sahaja anda boleh download fail antivirus dalam
blog saya.

Lihat pada bahagian sebelah kiri blog nie ada tulis "Antivirus Percuma'
Klik je antivirus yang anda nak. Terus simpan dalam komputer anda.
Mudah bukan.

Klik link di bawah untuk mendownload sekarang

Antivirus AVG

Antivirus Avast

No comments:

Sponsor